چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ |۲۴ محرم ۱۴۴۶ | Jul 31, 2024
اسماعیل هنیه

حوزه/ مدیر جامعه الزهرا (س) در بیانیه ای ضمن محکوم کردن جنایت ترور اسماعیل هنیه، جوشش خون شهیدان مقاومت را باعث پاک شدن جهان از لوث وجود مستکبران به ویژه رژیم صهیونیستی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، در پی شهادت اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس، مدیر جامعه الزهرا (س) در بیانیه ای این ترور را محکوم کرد. متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا (احزاب/۲۳)

رژیم تروریست اسراییل به زعم خود با افزایش جنایت می‌تواند خدشه ای در اراده پولادین رهروان خمینی کبیر(ره) ایجاد کند حال آنکه رزمندگان مقاومت با تاسی از سالار شهیدان، با افتخار در این مسیر گام نهاده‌اند و خون خود را نذر آبیاری درخت تنومند اسلام می‌کنند. چرا که به «ان وعدالله حق» ایمان دارند و می‌دانند که این خون‌های مقدس خواهد جوشید و جهان را از لوث وجود مستکبران پاک خواهد کرد.

شهادت مجاهد بزرگوار آقای اسماعیل هنیه توسط رژیم تروریست صهیونیستی در حریم کشور عزیزمان نشان‌دهنده آخرین تلاش‌های این رژیم جعلی برای بقاست. اقدام ددمنشانه‌ای که بر خلاف تمامی اصول بین‌الملل صورت گرفت و نشان داد که اسراییل حقیقتا یک غده سرطانی نه تنها برای منطقه که برای تمام جهان است و هر روز که از عمر این رژیم منحوس می‌گذرد جنایتی تازه در صفحات تاریخ ثبت می‌شود.

امروز بدون شک درآمیختگی خون شهید هنیه با ملت شهیدپرور ایران، ضمن تقویت انسجام و وحدت اسلامی بر رسوایی هرچه بیشتر رژیم غاصب و ستمگر اسراییل خواهد افزود.

جامعه الزهرا علیه‌السلام ضمن محکوم نمودن این جنایت غیرانسانی، شهادت این بزرگ مرد مجاهد را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، تمامی رزمندگان جبهه مقاومت و خانواده شهیدپرور هنیه تبریک و تسلیت عرض نموده و بر خونخواهی و انتقام خون این شهید والا مقام و دیگر شهدای مقاومت تاکید دارد.

سیده زهره برقعی

مدیر جامعه الزهرا علیه‌السلام

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha